Translate

Kaszinó

Én Kovács Róbert vagyok. Most szeretnék megosztani, egy olyan pénzkeresési titkot, ami egyszerű és gyors. Végeredményben nem az én ötletem.
A kaszinó mindig azt hitem, hogy veszíteni lehet vele, de egyik nap találkoztam egy volt munkatársammal.
Itt a következő témáról volt szó.
Megtudtam, hogy nem dolgozik ö sehol sem.  
Megkérdeztem tőle
 – Mégis miből élsz?
-          Hát ööö…. kaszinózik.
-          És abból meg lehet élni?
-          Igen
Egyelőre mivel volt állásom ez a téma nem nagyom érdekelt, nem kérdeztem többet.
De sajnos az elkövetkező félévben én is munkanélküli lettem.
Utána a volt munkatársammal újból találkoztam egy szupermarketba. Láttam rajta, hogy mi mindent vesz.
Én pedig a bátyám kölcsön pénzéből vásárolok és gondolkozni kell, hogy mit vegyek.  
Hát gondoltam, megkérdezem tőle,
-          Hogy hol dolgozik?
-          Sehol.
-          Sehol sem. Miből élsz!
-          Kaszinózom!
-          Hogyan nyersz ennyit?
-          Egyszerű, …….
És elmondta a titkot, furcsa hogy nem nekem jutott az eszembe, mert az egyetemen én is tanultam valószínű számítást.
A titok
Valamilyen színre kell rakni és duplázni a tétet, ha nem nyersz.
Pl:   Raksz a pirosra 1 eurót nem nyertél
A következő forgatásnál 2  eurót teszel fel, nem nyertél.
A harmadig forgatásnál 4 eurót teszel fel, nem nyertél.
A negyedik forgatásnál 8 eurót teszel fel, nem nyertél.
Az ötödik forgatásnál 16 eurót teszel fel, nyertél
Tehát nyertél 1 eurót
Két dolgot kell meg jegyezni, ne játsszál sok ideig, mert rájönnek a technikádra.



  Sokan nem veszik bele a 0-át, de sajnos az is csökkenti a nyerési esélyt.
A kaszinóba 37 szám van, ahhoz hogy 1 eltaláljunk 2,7% esély van.
mivel mi egy színre teszünk, azaz 16 számra 16 szorosára nő a nyerési esély
1 pörgetés Azaz 16 x 2,7 = 48,64 %
2 pörgetésnél ha vesztetünk [100% - 48,64 /%] x 48,64 % + 48,64 % = 73,63 %
3 pörgetésnél ha vesztetünk [100% - 73,63 %] x 48,64 % + 73,63 % = 86,46 %  a nyerési esély


A következő oldalakat ajánlom. Amiket kipróbáltam vagy kipróbálás alatt van.



1 megjegyzés: